Powrót

Epidemia a zawieszenie usług

Zawieszenie świadczenia usług oraz kontakt z klientem w trakcie epidemii

Zgodnie z opiniami epidemiologów może okazać się, że okoliczności towarzyszące pandemii staną się stałym elementem krajobrazu gospodarczego. 

Wiele wprowadzanych regulacji ma na celu ułatwienie przedsiębiorcom przetrwania w tych wyjątkowych warunkach, natomiast w dalszym ciągu w dużym zakresie podmioty gospodarcze są zdane same na siebie. Jedną z grup dotkniętych skutkami pandemii są przedsiębiorcy telekomunikacyjni.

Katarzyna Orzeł radzi, jak najlepiej przygotować się do przeprowadzenia przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej przez ten trudny okres, w szczególności w zakresie kontaktu z klientami oraz rozwiązań związanych z umowami abonenckimi. 

Zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułu pod adresem: www.telko.in/zawieszanie-swiadczenia-uslug-oraz-kontakt-z-klientem-w-trakcie-epidemii